Battlefield: Bad Company 2

بازیهای کامپیوتری روز+توضیحات

................................................................................................................................................................

Battlefield: Bad Company 2

داستان بازی از سال ۱۹۴۴ زمانی که ژاپن مورد حمله آمریکا قرار گرفته بود شروع می‌شود؛ و در ابتدا بازی در تاریکی شب با چند قایق در حال حرکت به اردوگاه دشمن هستید، اما در بین راه ناگهان دشمن متوجه حضور شما می‌شود و شما مورد حمله دشمن قرار می‌گیرید و مجبور به فرار به خشکی می‌شوید و از اینجا است که شما کنترل کامل کاراکتر را بر عهده می‌گیرید و یک درگیری بین شما و نیروهای دشمن رخ می‌دهد، شما بعد از طی کردن مسیر سوار یک کشتی می‌شوید و از منطقه فرار می‌کنید. اما بعد از گذشتن چند ثانیه صدای انفجار مهیبی می‌آید و نور همه جار فرا می‌گیرد (این منظره نماد حملهٔ اتمی آمریکا به ژاپن است) و در عرض چند ثانیه همه چیز نابود می‌شود از اینجا بازی از سال ۱۹۴۴ یک پرش به زمان مدرن می‌زند و از اینجا گروه بد کامپانی (bad company) در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما از اینجای بازی نقش پریستون مارلو(preston marlowe) را برعهده می‌گیرید که باید طی مراحل مختلف با نیروهای روسیه و همچنین شورشیانی در آمریکای جنوبی مبارزه کنید. بازی در محیط‌های گوناگونی چون کویر مناطق سرد، استوایی و … صورت می‌گیرد. بازی دارای صحنه‌های سینمایی زیادی است که به وسیله آنها داستان بازی پیش می‌رود.

این بخش از داستانی جذاب و همچنین شخصیت های محبوبی برخوردار است. بخش چند نفره شامل چهار کلاس سربازها می‌باشد. این کلاس‌ها عبارتند از:Assault, Engineer, Medic و Recon که هر کدام اسلحه ها و ابزار مخصوص به خود را دارا هستند.

در بخش چندنفره بازیکن توانایی استفاده از انواع مختلفی از وسایل نقلیه و جنگی مانند تانک، هلیکوپتر، پهپاد، قایق و ...

بخش چند نفره دارای پنج سبک بازی(game mode) است که شامل Rush, Conquest, Squad Conquest, Squad rush و onslaught می شود. از این بازی از مارس ۲۰۱۰، تا ماه مه همان سال ۲.۳ میلیون نسخه در اروپا و شمال آمریکا فروخته شده بود و فروش آن بیش از ۵ میلیون نسخه بوده است که تا ماه نوامبر به ۶ میلیون افزایش یافته است.در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ بیش از ۹ میلیون نسخه از بازی در سراسر جهان فروخته شده بود. در مارس ۲۰۱۲، این تعداد به بیش از ۱۲ میلیون نسخه افزایش یافته بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 دی 1396برچسب:Battlefield, Bad, Company, 2, ] [ 13:21 ] [ مهدی خسروخاور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه